A.H.G

AbboT HackeR Group

A.H.G

AbboT HackeR Group

محل حضور هکرها و کارشناسان امنیتی

دیدن جایی که هم هکرها در آنجا هستند و هم دشمنان هکرها، قطعاً خالی از لطف نیست.


معمولاً مشاهده جایی که در آن هم هکرها حضور دارند و هم کارشناسان امنیتی مقابله کننده با هک و نفوذ، امری عجیب و خارق العاده به شمار می رود؛ ولی این اتفاق قرار است در جریان برگزاری کنفرانس DeepSec 2008 رخ دهد.

این کنفرانس در تاریخ 21 الی 24 آبان در وین اتریش منعقد خواهد شد.

به گزارش 24-7PressRelease این گردهمایی، یکی از معدود نشست هایی است که در آن هکرها و دشمنان آنها یعنی متخصصان حوزه امنیت IT، دور هم جمع می شوند و در مورد موضوعات مشترک به رایزنی می پردازند.

Ren Pfeiffer مدیر این همایش می گوید: برخلاف تصور رایج، هکرها الزاماً بزهکار نیستند. در واقع بعضی از آنها به دنبال شناسایی آن دسته از ضعف های امنیتی بالقوه و خطرناکی هستند که به ترمیم فوری نیاز دارد.

نمونه چنین حملات و خطراتی بسیار است. به عنوان مثال حمله منسجم هکرها به رایانه های استونی که باعث شد دسترسی این جمهوری به اینترنت، به مدت دو هفته قطع شود، از آن جمله است. این حادثه میلیاردها یورو خسارت به اقتصاد استونی وارد ساخت.

همچنین هک شدن حساب بانکی سارکوزی رئیس جمهور فرانسه که به خوبی از آسیب پذیری سیستم بانکی پرده برداشت، هم ماجرای تاسف بار دیگری در این خصوص است.

گفتنی است Johnny Long هکر سرشناس، به عنوان یکی از سخنرانان DeepSec 2008 سخنرانی خواهد کرد. در بالا تصویر وی را مشاهده می کنید.

برای مشاهده برنامه جلسات کنفرانس و موضوعات مورد بحث، به این آدرس مراجعه نمایید:

 https://deepsec.net/schedule

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد